Ugrás a tartalomhoz

IDEJE NOSZTALGIÁZNI!

50% KEDVEZMÉNY

IDEJE NOSZTALGIÁZNI!

50% KEDVEZMÉNY

IDEJE NOSZTALGIÁZNI!

50% KEDVEZMÉNY

IDEJE NOSZTALGIÁZNI!

50% KEDVEZMÉNY

IDEJE NOSZTALGIÁZNI!

50% KEDVEZMÉNY

IDEJE NOSZTALGIÁZNI!

50% KEDVEZMÉNY

IDEJE NOSZTALGIÁZNI!

50% KEDVEZMÉNY

IDEJE NOSZTALGIÁZNI!

50% KEDVEZMÉNY

IDEJE NOSZTALGIÁZNI!

50% KEDVEZMÉNY

IDEJE NOSZTALGIÁZNI!

50% KEDVEZMÉNY

IDEJE NOSZTALGIÁZNI!

50% KEDVEZMÉNY

IDEJE NOSZTALGIÁZNI!

50% KEDVEZMÉNY

IDEJE NOSZTALGIÁZNI!

50% KEDVEZMÉNY

IDEJE NOSZTALGIÁZNI!

50% KEDVEZMÉNY

IDEJE NOSZTALGIÁZNI!

50% KEDVEZMÉNY

IDEJE NOSZTALGIÁZNI!

50% KEDVEZMÉNY

Kosár

Garancia és panaszkezelés

 Garancia és panaszkezelés

Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az Eladó jótállásra köteles a kötelező jótállás alá tartozó tartós fogyasztási cikkek körének meghatározásáról szóló 10/2024. (VI.28.) IM rendelet 1. számú mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkek (pl.: műszaki cikkek, szerszámok, gépek), valamint az ott meghatározott körben azok tartozékai és alkotórészei (a továbbiakban - jelen pontban - együtt fogyasztási cikként hivatkozva) eladása esetén.

A jótállásból eredő jogok jótállási jeggyel érvényesíthetőek, amelynek nem tehető feltételévé a fogyasztási cikk felbontott csomagolásának a fogyasztó általi visszaszolgáltatása. A jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.

Emellett az Eladó önként is jótállást vállalhat, amely esetben a Fogyasztónak minősülő vásárló számára jótállási nyilatkozatot kell átadnia.

A jótállási nyilatkozatot tartós adathordozón kell a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani, legkésőbb az áru teljesítésének időpontjában.

A jótállási nyilatkozatban fel kell tüntetni:

  • az arra vonatkozó egyértelmű nyilatkozatot, hogy az áru hibás teljesítése esetén a Fogyasztót a jogszabály szerinti kellékszavatossági jogok gyakorlása térítésmentesen megilleti, e jogait a jótállás nem érinti
  • a jótállásra kötelezett nevét és címét
  • a Fogyasztó által a jótállás érvényesítése érdekében követendő eljárást
  • azon áru megjelölését, amelyre a jótállás vonatkozik és
  • a jótállás feltételeit,
  • az Áru vételárát.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg kötelező jótállás esetén?

Jótállási jogok

A Vásárló jótállási joga alapján kijavítási vagy kicserélési igénnyel élhet, a jogszabályban biztosított esetekben árleszállítást kérhet, vagy végső soron elállhat a szerződéstől, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

A Vásárló a jótállás iránti igényét választása szerint az Eladó székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és az Eladó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is bejelentheti.

Érvényesítési határidő

A jótállási igény a jótállás időtartama alatt érvényesíthető, a jótállás időtartama a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint:

    1. 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
    2. 250 000 forint eladási ár felett három év.

E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár, azonban a fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a Vásárló a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

A jótállási határidő a fogyasztási cikk a Vásárló részére történő átadásakor indul, vagy ha az üzembe helyezést az Eladó, vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Ha a Vásárló a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.

Jótállási igény kezelésével kapcsolatos szabályok

A kijavítás kezelésekor az Eladónak törekedni kell arra, hogy a kijavítást 15 napon belül elvégezze. A kijavításra nyitva álló határidő a fogyasztási cikk átvételekor indul.

Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a tizenöt napot meghaladja, akkor az Eladó a Vásárlót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról.

Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során az Eladó részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a vásárló eltérő rendelkezése hiányában az Eladó köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a jótállási jegyen, ennek hiányában a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

A Vásárló az ÁSZF elfogadásával hozzájárul, hogy számára a tájékoztatást elektronikus úton vagy a Vásárló általi átvétel igazolására alkalmas más módon is megvalósulhasson.

Amennyiben az Eladó nem tudja a fogyasztási cikket 30 napon belül kijavítani:

  • ha a Vásárló ehhez hozzájárult, számára a kijavítás teljesíthető későbbi határidőben, vagy
  • amennyiben a Vásárló nem járul hozzá a kijavítás későbbi teljesítéséhez, vagy ezzel kapcsolatban nem nyilatkozott, számára a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül ki kell cserélni, vagy
  • amennyiben a Vásárló nem járul hozzá a kijavítás későbbi teljesítéséhez, vagy ezzel kapcsolatban nem nyilatkozott, de a fogyasztási cikk cseréjére sincs lehetőség, az Eladó köteles a jótállási jegyen, ennek hiányában a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

Amennyiben a fogyasztási cikk 4. alkalommal hibásodik meg - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában - az Eladó köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a jótállási jegyen, ennek hiányában a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

A kötelező jótállás alá eső rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy - a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén - a javítószolgálat gondoskodik.

Kivételek a jótállás alól

A „Jótállási igény kezelésével kapcsolatos szabályok” pont alatt írt előírások az elektromos kerékpárra, elektromos rollerre, quadra, motorkerékpárra, segédmotoros kerékpárra, személygépkocsira, lakóautóra, lakókocsira, utánfutós lakókocsira, utánfutóra, valamint a motoros vízi járműre nem vonatkoznak.

Ezen Áruk esetében is köteles törekedni azonban az Eladó arra, hogy a kijavítási igényt 15 napon belül teljesítse.

Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a tizenöt napot meghaladja, akkor az Eladó a Vásárlót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról.

Mi a viszonya a jótállásnak más szavatossági jogokkal?

A jótállás a szavatossági jogok (termék és kellékszavatosság) mellett érvényesül, alapvető különbség az általános szavatossági jogok és a jótállás között, hogy a jótállás esetén a fogyasztónak kedvezőbb a bizonyítási teher.

Az Eladó önkéntes jótállási vállalása a kötelező jótállás időtartama alatt nem tartalmazhat a fogyasztóra nézve olyan feltételeket, amelyek hátrányosabbak azoknál a jogoknál, amelyeket a kötelező jótállás szabályai biztosítanak. Ezt követően azonban az önkéntes jótállás feltételei szabadon állapíthatóak meg, azonban a jótállás ebben az esetben sem érintheti a fogyasztó jogszabályból eredő -így köztük a kellékszavatosságon alapuló jogainak fennállását.

Három munkanapon belüli csereigény

Webáruházon keresztüli értékesítés esetén is érvényesül a három munkanapon belüli csereigény intézménye. Három munkanapon belüli csereigényt az új tartós fogyasztási cikkek esetében lehet érvényesíteni, amely szerint, ha a 3 munkanapon belül érvényesíti valaki a csereigény intézményét, akkor az eladónak ezt úgy kell értelmeznie, hogy az Áru az eladáskor már hibás volt és minden további nélkül az Árut ki kell cserélnie.

Mikor mentesül az Eladó a jótállási kötelezettsége alól?

Az Eladó a jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívjuk a figyelmét, hogy Ön ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, valamint termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan is érvényesíthet. Ha viszont Ön egy adott hiba miatt egyszer sikerrel érvényesítette hibás teljesítésből eredő igényét (például a vállalkozás kicserélte a terméket), ugyanezen hiba tekintetében más jogi alapon erre már nem tarthat igényt.

Az áruk megfelelőségének szavatolására vonatkozó termékszavatosságra, kellékszavatosságra vonatkozó tájékoztatás fogyasztónak nem minősülő Vevők esetében

Kellékszavatossági jogok általános szabályai

Fogyasztónak nem minősülő Vevő – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére a Vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

Használt Áruk esetén alapesetben az általános szabályoktól eltérően alakulnak a szavatossági, jótállási jogok. A használt Áruk esetében is beszélhetünk hibás teljesítésről, azonban figyelembe kell venni azokat a körülményeket, amelyek alapján a Vásárló bizonyos hibák előfordulására számíthatott. Az avulás folytán ugyanis egyes hibák jelentkezései egyre gyakoribbakká válnak, amelyek következtében azt, hogy egy használt Áru ugyanolyan minőséggel rendelkezhet, mint egy újonnan vásárolt, nem lehet feltételezni. Ennek alapján a Vásárló csak az olyan hiányosságok tekintetében érvényesítheti a szavatossági jogait, amelyek a használtságból eredő hibákon felüliek, és azoktól függetlenül keletkeztek. Ha a használt Áru hibás és erről a Fogyasztónak minősülő Vásárló a vásárláskor tájékoztatást kapott, az ismert hiba vonatkozásában a Szolgáltatónak nincs felelőssége.

Fogyasztónak nem minősülő vásárlók esetében a kellékszavatossági jog érvényesítési határideje 1 év, amely a teljesítés (átadás) napján indul.

Termékszavatosság és Jótállás

A termékszavatosság, valamint a kötelező jótállás csak fogyasztónak minősülő vásárlót illet meg.

Amennyiben az Eladó adott Áruhoz önként jótállás biztosít, ezt az Áru megvásárlása során külön jelzi.

Amennyiben az Áruhoz a gyártó a fogyasztónak nem minősülő vásárlókra is kiterjedő gyártói jótállást biztosít, azt közvetlenül a gyártónál lehet érvényesíteni.

 

Garancia és reklamáció

GARANCIA



Mennyi a garancia a termékre?

A garancia az elektronikai termékekre 12 hónap. 

MIK A TEENDŐIM?

 

Rossz terméket kaptam:

Amennyiben rossz terméket kapott, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info.planetaura@gmail.com címen. Kérjük, csatoljon egy képet vagy videót a kapott termékről, amelyen jól látható annak minősége. Célunk, hogy a problémát a lehető leggyorsabban megoldjuk és az esetleges kellemetlenségeket megszüntessük. Kérése beérkezése után Ügyfélszolgálatunk tájékoztatni fogja Önt a további lépésekről. 

Sérült terméket kaptam:

A Planetaura kiemelt figyelmet fordít a termékek minőségére, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy rendelését hibátlan állapotban kapja kézhez. Ha azonban a rendelés hibásan érkezik vagy hiányos, kérjük, azonnal vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal az info.planetaura@gmail.com e-mail címen. Csatoljon egy fényképet és egy részletes leírást az észlelt problémákról. Kérésének beérkezése után Ügyfélszolgálatunk tájékoztatni fogja Önt a további teendőkről. 

Vissza szeretném küldeni a terméket:

Termékvisszavételi szabályzatunknak megfelelően, ha nem elégedett a kapott termékkel, 14 napon belül visszaküldheti azt.

 

Visszaküldési határidő:

A termék visszaküldésére és a visszatérítés igénylésére a kézhezvételtől számított 14 nap áll rendelkezésére. Fontos, hogy a termék használatlan, sértetlen állapotban, eredeti csomagolásban, és a hozzá tartozó összes kiegészítővel együtt legyen visszaküldve. Kérjük, hogy a visszaküldés előtt mindenképpen igényelje a visszatérítést. A Planetaura nem vállal felelősséget az előzetes visszatérítési kérelem nélkül visszaküldött termékekért. Ha bármilyen problémája merülne fel, vagy segítségre van szüksége, vegye fel velünk a kapcsolatot az info.planetaura@gmail.com e-mail címen.

 

Rendszer ismertető

X gomb: az a játéklista, amiket kedvencek közé mentettél

A vagy Start
gomb
: játékindítás

Y gomb: ezzel tudsz keresni a játékok között

B gomb
: ezzel tudsz visszalépni

Konzol menü (Start +Select gomb egyidejű megnyomása):

Kikapcsolás
(Shutdown system)
: rendszer leállítása

Vezérlő
beállítások (Controllers settings)
: kontroller beállítások (Csak saját felelősségre)

Rendszerbeállítások
(ES Settings)
: a konzol beállításainak változtatása

Játékközbeni menü(szintén a Start + Select gomb egyidejű megnyomásával érhető el):

Újraindítás
(Restart)
: játék újraindítása 

Csalások
(Cheats)
: a játékhoz tartozó csalálok (ha van) beállítása

Folytatás
(Resume)
: játék folytatása onnan, ahol legutóbb abbahagytad

Játék
bezárása (Close content)
: játék bezárása

Mentés (Save state): játék mentése (Select + R1 gomb)

Folytatás
(Resume)
: játék folytatása onnan, ahol legutóbb abbahagytad (Select + L1 gomb)

Lemezkezelés
(Disc control)
: lemezkezelés

Betöltés
(Load state)
: mentett állapot betöltése

Garancia Tudnivalók

A jótállás időtartama 2 év. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a jótállás keretében, ha a hiba a teljesítést követően keletkezett, vagy ha az a termék nem megfelelő, gondatlan használatából, túlzott igénybevételéből, a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve a nem rendeltetésszerű használatból ered.

Amennyiben a termék működőképesen érkezik meg, de azt követően valaki módosítja a rendszert vagy újrakonfigurálja a kontrollereket, és ennek eredményeként a termék hibásan működik vagy működésképtelenné válik, a kialakult problémákért nem vállalunk felelősséget.

PlanetAura™ - Retro Konzol használati útmutató

A CSOMAG TARTALMA

1x PlanetAura™ - Adathordozó
1x Jeladó  
1x HDMI kábel
1x Tápkábel
2x Kontroller

Könnyű csatlakoztatás lépésről lépésre

Távolítsa el a kupakot, csatlakoztassa a rövid HDMI kábelt a Stick HDMI portjába, majd a tápkábelt a Stick hátuljába és egy adapterbe.

Az eszköz csatlakoztatása és beállítása

Csatlakoztassa a készüléket az áramforráshoz és a TV HDMI portjába, majd válassza ki a megfelelő HDMI bemenetet a TV-n.

A Kontrollerek beállítása és Játékra készítése

Most mindkét kontroller készen áll, és már kezdődhet a kedvenc RETRO játékok felfedezése!

Jó Játékot Kíván a PlanetAura™ csapata :)